Familj och vänner:)<3

Okej, som många vet så heter jag ju Moa och bor i sölvesborg, Mina föräldrar är skillda så jag bor hos min pappa men spenderar ändå ganska mycket till med mamma. Varför det har blivit så vet jag inte, men jag trivs mera hos min pappa och jag kan berätta mycket mer saker för honom än vad jag kan göra för mamma. När det gäller mamma och pappas förhållande till varandra så vet jag faktiskt inte vad jag ska säga, de har skilt sig 2 gånger och varit tillsammans flera gånger. Men nu är dom nog bara kompisar men man vet ju aldrig;) Jag har oxå en lillebror som heter Sam och är 9 år.  När det gäller vänner så har jag ganska många, men jag har vissa som jag hänger med extra mycket med t.ex. En person som jag har känt sen jag började skolan och är som en riktig syster för mej och det är många som tror att vi är det oxå:) vi har väl nästan alltid varit tajta men i julas blev vi riktig tajta:) jag har räknat ut att på jullovet sov jag hos henne 12 nätterxD och när vi är tillsammmas så skrattar vi väldigt mycketxD Jag älskar dig Rebecka Svensson<3 Ja, sen har vi ju Hanna Mandelholm oxå:) vi lärade känna varandra i 2:an och sen började vi i samma klass i 3:an vi var liksom bästisar typ:) i Maj 2007 följde jag med Hanna till Grekland en vecka det var så himla kul:) Älskar dig med Hanna<3 Och Nisse får vi inte glöma, en söt liten tjej som alltid skrattar:) vi började i samma klass i 6:an:)<3
KRAM:)<3

Jag o Rebecka:)<3


Hanna, jag och Nisse:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0