Glädje tårar<3

Okej, igår var man nere i stan med några underbara personer, hade as kul och åt god mat:) sen kommer man och pappa har förfest här hemma och jag kan ju bara säga att det var många killar här mellan 20-28 så sjuk snyggaxD Haha. vid 22.30 stack dom upp till rondella för att festa los. vid 00.30 började jag bli trött och hade tänkt gå och lägga mej, men jag tittade på en film istället:) vid 02.30 knackar det på dörren och där står hela gänget igen och ska ha efterfestxD Men när jag tittar riktigt noga så står min pappa och pratar med någon som jag tycker jag känner igen, hon vänder sig om och springer imot mej. Det var Sofie som jag inte har träffat på ett halv år, hon kastar sig i min famn och både hon och jag började gråta, Snacka om glädje tårarxD. Det var så sjuk roligt att se henne igen och jag har saknat henne något  grymt mkt. Tack till er som gjorde min lördag till den bästa:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0