Fredag:D:D:D

Yeeees, nu är den fredag och det betyder att det är sportlova:D Dagen idag tycker jag har gått ovanligt fort:o Började med hemkunskap och där vi typ bara pratade i typ 45min sen skulle vi gå och äta semla så vi fick sluta en timme tidigare. sen kl 10.45 var det språk och vår lärare bara förhörde oss på läxan och sen fick vi sluta, sen var det dax för so är där tittade vi bara på film:D, sen var det Lunch och sen idrott så jag och Evelina spelade pingis och typ snackade:D sen hade jag följe med Hanna hem och vi gick inom Netto och köpte cola:D Sen gick jag hem till min lilla Trollsyster som hade kokat kaffe till mej när jag kom, så himla gulligt av henne:)<3 Så just nu sitter vi i källaren och tittar på tv:)  ja det var väl min dag fast den är ju inte slut än, så det kommer nog något inlägg ikväll oxå:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0