Mamma+Pappa=?

Aså ibland kan jag bli så jävla trött på mina föräldrar:o Som har varit skilda 2 gånger och varit ihop typ 511 gågner:o Allt började med att mamma och pappa blev tillsammans när mamma var 18år och pappa var 30år.  När mamma var 20år blev hon gravid med mej och när hon var 21 så kom jag till världen:) År 2000 skildes dom och då flyttade vi ifrån vårat hus, jag var då 4år gammal. Dom flyttade till en varsin lägenhet. Efter ca 9 månader blev dom tillsamman igen och 3 månader där efter flyttade mamma in i pappas lägenhet. ca 3 månader där efter blev mamma gravid med min lillebror och den 2/4-2002 föddes han:D i februari 2003 fick vi köpa tillbaka vårat gammla hus igen:D Mamma o pappa har gjort slut många gånger i huset men innan mamma har hunnit flytta har dom hunnit bli ihop igen, i Agusti 2009 Säger mamma till pappa att hon vill skiljas pappa bryter ihop:( I december flyttar mamma till en lägenhet. I Februari träffar mamma en ny kille och det förhållandet höll i ca 7 månader.I noverber 2010 bli dom på G igen. pappa sover hos mamma och ibland tvärtom. Jag trodde verkligen att dom skulle bli tillsammans igen, men tyvärr så blev det inte så :( Så nu får vi se hur det blir. Jag hoppas verkligen att blir ihop igen:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0