Onsdag!

jaha, idag är den onsdag igen, veckerna går kanske fort och snart är det sportlaov:D Jaja, dagen idag har väl varit bra, Började med Engelska sen var det matte och vi fick sluta 10 min tidigare:)Efter matten var det svenska och vi skulle ha något prov, jag gjorde mitt på typ 15 min så jag fick allså gå 25 min tidigare där oxå:) sen var det bild och jag skulle börjar göra en klocka av lera, men Hanna var snäll och hjälpte mej<3 efter som jag var ledig föra vecka:) Sen det lunch det var inte så god men,men det fick går:/ Efter det var det språk, sen var det so och vi tittade på film, sen var det No och vi pratade typ om ögat tyckte den lektionen ju väldigt snabbt:o sen var var det Musik och vi satt typ bara och snackade:) sen gick jag hem till min lilla sjukling Rebecka, så nu sitter jag här hos Becka och dricker kaffe:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0