Sitter just nu hos Hanna:D<3

Min lördag har varit så himla awesome:D  Det började med att jag vaknade vid typ 12:) efter att jag hade druckit kaffe med pappa började jag hjälpa honom med att städa för han skulle typ ha "förfest" hemma hos oss med några kompisar, kl15.00 kom dom först och det var Ebbe pch kristina:) Jag fick paktet av dom:D och det är ju alltid roligt att få, jag fick ett halsband som det stog "ROCK" på och sen fick jag ett nitarmband:) Sen kom den lite mera folk oxå, vid typ 17.00 stack vi ner till sölvesborg-pizzerian och käkade med typ 15 andraxD det var en kille som trodd jag var 18årxD vid typ 19.00 Dissade jag dom och mötte Hanna, Lisa och Helen:) Pappa och dom andra skulle ut och festa så jag tänkte att jag kan ju tillbringa min kväll med dom istället:) jaja, vi gick in på ica och köpte godis och läsk, sen stack vi hem och beställde pissa:) Fast jag hade ju redan ätit pizza en gång, så jag orkade inte äta meraxD Sen tittade vi en film som heter "sök" sen har vi typ bara skattat och lite såntxD vid 24.00 stack lisa och helen och och nu sitter jag o hanna  och tittar på film:) Ha det bra:D<3

Detta halsbandet fick jag:)

Och detta armbandet:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0