Äntligen:D

Då var det äntligen frdag igen:) inte skolan på ett tag:) Dagen idag har varit chill i skolan, det började med Hemkunskap jag o Hanna gjorde en jättegod skinkpaj:) sen var det språka, och där efter var det So och vi jobbade med våra arbeten vi håller på med. Sen var det lunch och jag trodde fan att jag skulle spy på maten, det såg så sjukt äckligt ut:o sen var det idrott och sen var dagen slut. Efter skolan följde jag med Hanna hem och vi drack kaffe och tittade på film sen gick jag hem och hjälpte pappa och damsuga:/ Fick 300kr för att jag gjorde det:D Nu har pappa o Sam åkt och iväg men jag pallade inte följa med:) så jag sitter här vid datan:) vid 21.00 Sticker jag antagligen till mamma och tillbringar helgen där:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0