Fredag:)

Jaha, då var det fredag igen vilket är väldigt skönt:) Idag tycker jag bara att det har varit chill i skolan:) först hade vi hemkunskap, Jag och Hanna gjorde en jättegod köttfärspaj:). Sen var det dax för spanska där vi typ bara satt och snackadexD sen var det So och där snackade vi typ oxå:) Sen var det lunch och sen idrott men jag kunde inte göra så mycket efter som att jag har skadat benet:/ så det blev bara att jag satt ner och snackade med allt folk:D Ja, och sen var skoladagen slut och då gick jag och hanna ser till stan för att fika, där vi även hade en trevlig pratstund:) men sen när vi skulle gå hem fick vi ett stort problem:o Både jag och Hanna hade höggklackade skor på oss:o, och snackar om att jag hade ont i fötterna när jag kom hem:/ Jaja, men nu ska jag hjälpa pappa med att laga mat för att farmor o farfar ska komma och hälsa på vid 19.00.:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0