Måndag!

Jaha, då var denna måndagen avklarad:) Idag var det typ bara chill i skolan:) började med engelska sen var det Musik och vi övade på våra låtar:) sen var det Lunch och sen var det idrott men den var jag inte med på eftersom att jag har skaddat benet:/ så imon blir det iväg till karlshamn för att kolla det:/ jaja, efter idrott var det matte vilket är väldigt tråkigt men det gick kanske bra:) Efter matten var det dags för dubbeltimme i So som oxå gick väldig fort:) Efter skolan var slut hade jag följe med Helen, Lisa och Ida ner till stan för att köpa råttmat:) När jag var nere i stan mötte jag även mamma så vi gick och fikade och hade en liten trevlig prat stund:)Efter att vi hade fika gick vi till BR-skor och där hittade jag just såna skor jag ville ha:D men dom fanns inte i min storlek så jag ska ner och hämta dom på torsdag:) Jag bara fasnade för dom, det var typ en platåskor(stavning?) med hel klack. Jag tyckte dom var as snygga det var oxå ett plus att mamma oxå tyckte det:) dom har kostat 800kr men det var 50% så dom kostar bara 400kr:) Sen när jag kom hem så var det att ta en kopp kaffe med pappa oxå och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Ja, det var väl min dag:D<3

typ så här ser skorna ut fast dom har även snörning och gå lite längre upp:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0