Tisdag:)

Okej, jag är ovanligt stolt över mej själv idag, klockan ringde 06.30 och jag gick faktiskt upp då:o annas brukar jag typ stänga av klockan i en halv timmexD jaja, första lektionen idag var musik:) och vi övade på våra låtar sen var det dubbeltimme i No och vi skulle typ göra något test och sen vi vi typ rast i en halv timme:O vilket var väldigt bra:D Sen var det lunch och det var ovanligt god mat idag:) sen var det svenska och sen var det en tråkigt mattelektion och jag trodde fan att jag skulle somna:O Sen var det bara spanska kvar och det var typ bara chill:) Efter skolan gick jag hem till becka och vi satte oss och plugga lite óch vi har som vanligt väldigt kul när vi pluggar:D snart så ska jag väl hem till pappa och tillbringa resten av kvällen där:) ja, det var väl min dag:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0