Idag är det 1år sen jag hämtade Svante^^<3

Idag är det 1år sen jag hämtade Min älskade lille Råtta:) Jag Kommer ihåg att jag och Evelina stod på toan i skolan och jag skulle ringa ner till djuraffären i sbg:
- Hej har ni några dumbor råttor kvar? (Dumboråttor heter dom för att dom har stora öron)
- Hej, jo vi har en kvar:) Han är grå och jättesöt:)
- ohh gud vad bra:) skulle ni kunna lägga undan honom till 14.30?
- Ja, absolut:)
- Okej, Tack så jättemycket:)
Ja, så gick det till när jag skulle "beställa" min lille svante:D Jag har även 2 andra råttor men ingen är så himla speciell som Svante, han är så himla tam och kan sitta på axlen och allting:) Men jag har tyvärr haft lite otur med honom:( Han har haft lunginflarmation två gånger men har blivit frisk igen som tur väl är:D
Jag Älskar Dej Svante:D<333

Svante^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0